oncontextmenu="return false"
  • Allmänt
  • Belén is happy!

    Jag ska få bort min #€&##&%€!! tandställning idag vid ett-tiden. Jag har haft den i två år och nu ska det äntligen bort! JAAAAAAA! 8D
    Har lust att sjunga. O_O
    Svar på kommentarer;


    Ellica om Okej, jag har...:
    Fattar inte vad han gör men.. xP
    Svar: Flashar med... glöm det. c:

    Den blev ju bra :D Nära skall ni skicka in den? och vart?
    Svar: Idag ska den skickas till b.l.a MTV och några radiostationer.


    Ellica om Laga mat!:
    Hoppas det blev gött :D
    Svar: Hm. Att vara vegetarian smakar aldrig gott. ):

    Ellica om Bill... ehm...:
    Nej- jag hittade inte ''det underbara'' xD
    Svar: Nej, du är ju under elva. HAHAHAHAAA. C:

    Kommentarer
    Postat av: Ellica

    Hehe..

    2010-06-09 @ 10:47:05

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback