oncontextmenu="return false"
  • Allmänt
  • Laga mat!

    Jag är med Amanda nu. Vi är hungriga och det är min lillasysters tur att laga mat. Gör hon det?
    NEJ - hon stack iväg till någon kompis på något kalas och kom hem för en halvtimme sedan. Sedan går hon in i sitt rum och loggar in på datorn! Nu står hon med datorn i köket och chattar med någon från denna sidan i msn.
    LAGA MAT JÄVEL!
    hon just:
    "Belén, jag kan inte öppna burken! Eller... jag kan försöka."
    Amanda får skriva om jag måste gå och öppna den åt henne. :ccc
    Jag är hungrig! JAG VILL HA MAAAAAAAAAT! NU!
    Okej, hon fick upp den. Bäst för henne att hon blir klar snabbt.
    "Hjälp mig! Hur värmer man bönor?" - HERREGUD! x___x
    På tal om det, de här är människorna jag skulle vilja ha i mitt kök just nu:
    SLÄNG HIT LITE PASTA, TOM! D:

    Amanda stack för att hjälpa henne. Nu hör man bara att hon äcklar sig åt köttet. HAHA rätt åt dig, Anna! Nu skrattar de. Undrar vad de gör... O____O
    Hm. Min lillasyster har köttfobi. Hon är inte vegetarian. c;
    Jag är det. Fast bara varannan månad. :V
    (den här månaden)

    Kommentarer
    Postat av: Amanda

    Tom e sötast :D

    2010-06-08 @ 13:52:53
    URL: http://mandwiz.blogg.se/
    Postat av: ellica

    Hoppas det blev gött :D

    2010-06-09 @ 09:22:42

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback