oncontextmenu="return false"
  • Allmänt
  • Taget från bluetree

    Jag har tråkigt, så jag tog någon sorts underhållning från denna bloggen. Tack. c:

    Imorgon:
    7. Är det: Onsdag, tror jag. c:
    8. Planer: Jag får bort min hemska tandställning! :>

    Favorit:
    10. Nummer?: 7, 3, 9, 39
    11. Färg?: Svart, vit och blå
    12. Årstid?: Höst

    Frågor och svar:
    13. Saknar du någon?: Nej. HAHA.
    14. Humör för tillfället?: Har tråkigt.
    15. Det första du gjorde i morse?: Svor.
    16. Vad åt du sist?: Flingor med o'boy. :V
    17. Vad irriterar du dig på?: goSupermodel.se
    19. Vem tänker du på just nu?: Tom Kaulitz. *-*
    20. Tror du att personen tänker på dig med?: OFC.
    21. Vart reste du sist: Sverige, på Tokio Hotel konsert. OMG! ♥
    22. Vad gjorde du igår kväll?: Laddade ner en video på internet.
    23. Liknar du din mamma eller pappa?:
    Mammas ögon och pappas hår, antar jag.
    24. Ler du ofta?: Ja.
    25. Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet): Kärlek. x_x
    26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: Har aldrig sett.
    27. I vems säng sov du i natt?: MIN.
    28. Vilken färg har din tröja?: Vit, rosa, röd och grön.
    Sorg:
    29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: Mer än det. DDDD''':
    30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: Japp.
    31. Gråter du när du skadar dig?: Aldrig. o_o
    Lycka:
    32. Är du en glad person?: Oftast
    33. Vad gör dig glad?: Tokio Hotel.
    34. Önskar du att du var lyckligare? Vet inte. Nej. c:
    36. Kan musik göra dig glad?: JA. :>
    Kärlek:
    37. Har någon annan än din familj sagt "jag älskar dig"?: Ja.
    38. Har du någonsin sagt "jag älskar dig" och menat det?: Hm. Vet inte. Har aldrig sagt det tror jag. c:
    39. Har du en flick/pojkvän?: Nej. Tack Gud. ._.
    40. Är du nöjd med det?: Ja!
    Hat:
    41. Vem hatar du verkligen?: HAHA. En från min förra klass. c:
    42. Har du någonsin gjort en hat-lista?: Minns inte. O_O
    43. Är du en mobbare?: Nej...
    44. Har du varit så arg på någon/något så du börjat gråta?: Ja, om jag har. D:
    45. Har du blivit sviken någon gång?: Nej.
    Skolan:
    46. Gillar du skolan?: Helt ok.
    48. Värsta ämne?: FINSKA. :C
    49. Har du spytt i skolan nån gång?: Ja. Det är privat. LOL. Sa inte till någon. cc:
    50. Är skolmaten god?: Nej.
    51. Det värsta du har gjort i skolan?: Drack vatten ur ett glas och satte tillbaka det. c;

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback