oncontextmenu="return false"
  • Allmänt
  • Onsdag

    Idag är det onsdag, för er som inte vet det. Jag är inte ens säker på det själv för jag har LOOOOOV! (((:
    Ehe, random? o.o
    Idag gick jag till Sofia för att hämta min olåsta cykel, jag hade inga nyklar. Sedan när vi träffas halvvägs så berättar hon att någon har låst den! D:
    Oh my fucking god, jag bor liksom 2 km bort. ):
    Jag går hem till henne och min lillasyster lovar att hämta nyckeln åt mig (hon var typ med... öh.). Sedan väntar och väntar jag.. hon kommer inte! Alltså fan vad jag blev sur när jag ringde henne och hon sa att hon inte lovart något sånt.
    Imorogn ska jag hämta den istället, men FAN vad jag har lust att slå till henne. :<<<<
    Nåja, hos Sofia tittade vi på en film och var på gSm. Hehe, har blivit beroende sedan KUNGEN började mejla med mig där. DDD:
    Hatar dig Axel. ♥
    När jag gick (observera GICK) så hörde jag att någon kastade en sten typ 5 cm från mitt huvud. Sedan kom en bil och körde ungefär 40 cm bredvid mig. Jag blev jätterädd.
    -
    Off topic:
    Jag är rätt så arg på Snobbkulla. Direkt när man är annorlunda och inte har 'snobbkulla'-utseendet blir man dissad. o.o
    Med snobbkulla-utseende menar jag modellutseende. Alltså.
    Jag har inte riktigt det utseendet och jag är annorlunda, jag är ungefär den enda som skriver ner sina tankar till berättelser och lyssnar på Tokio Hotel bland de 8.000 personerna som bor i Snobbkulla.
    Jag har ju bara ungefär 14 vänner som inte bryr sig, men resten är helt emot mig.
    Det känns roligt ibland, att vara den enda i sitt slag. Och att hitta liknande personer på nätet.
    Men sedan när alla glor på en som om man vore en tönt så känns det inte roligt.
    DET VAR EN BEKÄNNELSE, VARSÅGOD JÄVLA SNOBBKULLA-UNGAR!
    Inte för att jag gråter, men jag stör mig på det. Belén - the wierdo of SNOBBKULLA CITY, typ. ._.
    Läs igenom mina förra kommentarer så hittar ni ganska lätt vem som är från snobbkulla.
    Okej, en kommentar kom med en IP-adress från ett kontor i Helsingfors. Men skitsamma. c:
    -

    Just nu rollar jag med Amanda. Ett rollspel om mig, Tom, henne och Bill.

    -

    Idag när jag stod vid kyrkan frågade min lillasyster om jag skulle gifta mig vid den platsen jag stod på, och jag fick någon konstig inre syn av att jag skulle gifta mig i Tyskland vid en röd stenkyrka, min man skulle likna en sminkad James Bond med långt svart hår och han skulle ha vit smoking på sig.
    Sedan skulle hans namn börja på A,B,P eller E. Han skulle vara ungefär fem år äldre och ha isblåa eller varmt bruna ögon. Såna som man kan drunkna i, typ. Alltså WIERD. o.o
    Känner ni någon som ser ut så och är så gammal och bor i Tyskland nära en röd stenkyrka, skicka mig hans nummer. (:

    Öh BU nu ska jag fortsätta rolla. c:

    AXEL, nu tvingar jag dig att börja läsa min blogg. Varje dag. OKI? :>

    FAN. Liebe. ^


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback