oncontextmenu="return false"
  • Allmänt
  • Måndag

    Idag är det måndag. Haha, fan, jag trodde att det var söndag. Sommarlovet gör mig snurrig. o___o
    HIHIHI måste visa hur seriösa mail jag skriver. c:

    From: detfårdugissa@hotmail.com
    To: detfårduockså[email protected]
    Subject: RE: video
    Date: Sun, 6 Jun 2010 18:15:23 +0300

    uäh. men du fattar väl vad jag skriver? o.o
    -
    jag fattar inte heller vissa svenska ord. t.ex.
    fralla = inget på f(inlands)svenska
    örfil = en bulle eller vad det nu heter i Sverige.
    semla = ett bröd o.o
    ball (var det coolt nu igen?) = något. hm. äckligt.
    paja = smeka.
    stora skillnader. o_O

    -

    Jag antar att du inte förstod något så jag förklarar; Jag jämförde Sverige och Finland.
    Totalt onödigt eller? Hehe.:3
    BTW. Klockan är 08.44.
    JAG ÄR DÖD .______. D:

    Hm. Planer för idag?
    Datorn
    Cykla
    Lyssna på TH x_______________X
    Sova
    Laga mat... böh.

    JO NEJ KANSKE



    Gustavs våg... ♥

     


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback