oncontextmenu="return false"
  • Allmänt
  • Humdidumdidum

    Jag har inget att göra, så jag ska lista Tokio Hotel's senaste album Humanoid's låtar (engelska)
    Jag har inte orkat skriva ner alla låtar själv, tagit från Schwarz. c:

    01. Attention
    02. In Your Shadow
    03. That Day
    04. Hey You - Fanns bara på tyska med normalt tempo.
    05. World Behind My Wall (musikvideo)
    06. Noise (rätt så dålig kvalitet)
    07. Pain Of Love - Fanns bara på tyska, fel tempo.
    08. Human Connect To Human - dålig kvalitet.
    09. Darkside Of The Sun
    10. Zoom Into Me
    11. Dogs Unleashed
    12. Phantomrider
    13. Automatic (musikvideo)
    14. Down On You
    15. Screamin' (live, vid 1:10 ser man mig, står vid sittplatserna längst till vänster.)
    16. Ailien - fanns bara på tyska med rätt tempo
    17. Forever Now (live, jag var där men vet inte om jag syns)
    18. Humanoid
    19. Love & Death

    Det var svårt. Fan, jag känner mig som en jävla svikare nu. :c
    Förlåt TH. ♥



    HAHAAAA, jag har kommit på en lustig sak. En kille som går i min årskurs och hatar Tokio Hotel har initzialerna TH. HEHE. :3

    En annan sak som inte är så lustig är att jag måste flytta ut ur min lillasysters rum. Jag har sovit här några nätter för mitt rum är 10 grader kallt och skitljust när man ska sova. :<<<<<<<




    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback