oncontextmenu="return false"
  • Allmänt
  • Hej.

    Välkommen till min blogg. Jag heter Belén är jag är... eh... 12 år gammal. :3
    Jag bor i Finland och jag talar som mumin. Och jo, det är viktigt att veta.
    Jag lyssnar mycket på Tokio Hotel (beroende) så det kommer att komma ganska mycket om dem i mina inlägg.
    Innan ni börjar ställa massor frågor (oh ja, jag har massor läsare. typ 1 per dag c: ) så svarar jag på några av dem redan nu:
    Jag har ingen favorit i Tokio Hotel, jag älskar alla. x____x
    Jag är inget 'fjortisfan', det finns inte ens något som heter så.
    Jag har ingen favoritlåt.
    Jag har sett Tokio Hotel live 2 ½ gång. Med ½ menar jag att jag tvingades ge bort min biljett, men min mobil var där och filmade. Fråga inte varför, då får ni mig att gråta .__.
    Jag är inget 'känt' TH fan, bara i 'min' stad.
    Okej, nu fortsätter vi.
    Livet i skolan; Jag har ett par bra vänner (ca. 4 st.) och ungefär 8 st. som jag är med då och då. Jag är alltså inte populär - och det är inget jag vill vara heller. Det är skönt att vara en vanlig medelmåtta.
    Eller tja. Alla i staden där jag bor vet mitt namn. Det är för att jag älskar Tokio Hotel, vilket är förbjudet i snobbstaden snobbkulla. o.o
    Jag älskar att äga (ett år) äldre 'coola' killar (de är så fjantiga c: ). Jag brukar ofta få det sista ordet när de kommer fram till mig och säger "Tycket att Tokio Hotel är bra? ÖÖÖH" osv. Känner någon igen det? e_e
    Jag uttalar Tokio Hotel annorlunda än ni svenskar p.g.a finskan.
    Ni uttalar det typ Tååkiå Håtell och jag uttalar det Tåkiå Håtell. Hehe. ccc:
    Intressant, men jättebra att veta.
    Om ni fortsätter läsa min blogg så kommer ni att märka att jag skiftar humör ganska mycket.
    Ibland är jag superseriös, ibland som nu och ibland något av galen.
    Nej, jag har inga pierceringar (eller hur det nu stavas), men jag önskar mig en i läppen. Jo, jag vet var det betyder. ;*
    Jag har inte brunt eller svart hår som på headern, jag färgade det mörkrött för några dagar sedan.
    Nu ska jag dregla över en snügg bild på Tom Kaulitz. Ses. :>

    Kommentarer
    Postat av: Anonym

    ny design :D <3

    2010-06-06 @ 18:22:14
    URL: http://pattinsonvictoria.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback