oncontextmenu="return false"
  • Allmänt
  • Frågor... igen.

    Vad är det elakaste du gjort mot ett TH fan?
    Svar: Jag tog deras plats på konserten i Finland, haha. c: Jag hade plats 100 och flyttade mig ungefär till plats 50 eller nåt, hehe. De märkte faktiskt inte. o_o

    Hur länge har du lyssnat på TH?
    Svar: Samma sak.. igen. Mars 2007. (;

    Vad har du att göra med Make Tokio Hotel Bigger?
    Svar: Jag har lika mycket att göra med det som alla andra fans, jag är knappast någon sorts 'högre' placerad människa där för att jag är moderator. Jag hjälpte bara att göra videon och gör engelska översättningar, så förvänta er inte att jag är någon drottning över alla fans. XD

    Vilken är din favoritsmiley?
    Svar: Oh, jag har många. x___x, o____o, c:, D:, *-*, ._. osv. c:

    Varför skriver du aldrig '': D'' smileyn på din blogg?
    Svar: För om jag skriver : + D blir det :D på bloggen. :< (som du ser satte jag ett mellanrum i frågan)

    Vem tycket du mest om i Tokio Hotel?
    Svar: ALLA. Jag kan inte placera dem, men jag kan sätta in dem på en sorts lista...
    Gustav skulle vara min bästa vän,
    Georg skulle vara min bror,
    Tom skulle vara min idol
    & Bill skulle vara min pojkvän, typ. c: ._.

    Varför har du TH's autografer?
    Svar: Varför inte? Jag är ett fan, människa. o_o

    Vilka siter är du medlem på och vad heter du där?
    Svar: Hm... typ...
    THUS: BelenTH
    Tokio Hotel fanfiction siter: BelenKaulitz
    goSupermodel: Midoriki, Beichte, LassUnsLaufen, InYourShadow
    Facebook: Belén Weckström
    Blogg: öh.. räknas det? XD
    ... och massor av siter jag inte kommer ihåg. Jag kommer typ att började spela på wizard101. x)

    Vad har du som bakgrund på din dator?
    Svar: Är de bra att veta? o.o
    Nåja.. en bild på mig och min bästis. Hon kommer före TH, jag skulle aldrig byta ut henne. (om det gällde att bli ihop med någon därifrån.. vet jag inte. HAHA, nej jag skulle inte. c: )

    Kan vi bli vänner på goSupermodel?
    Svar: Ärligt talat så brukar jag ge mig fan i vem som är mina vänner på nätet, så varsågod.

    Kan du lägga in en bättre bild på dig själv?
    Svar: Inga andra är lyckade, men fine, ska leta...
    VACKER!!!!!

    Kommentarer
    Postat av: Ellica

    Vem har stäält alla frågorna? :P

    2010-06-13 @ 15:09:50
    Postat av: Belen

    Ellica: gSm, vad annars? :P

    2010-06-13 @ 15:34:14
    URL: http://lassunslaufen.blogg.se/
    Postat av: Anonym

    Jävlaaaaa good man vet ju varför th shirtarna är fö små tjockis

    2010-06-13 @ 17:05:54
    Postat av: Ellica

    Haha. :P Okej

    2010-06-15 @ 17:51:22

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback