oncontextmenu="return false"
  • Allmänt
  • Fail

    Min lillasyster snarkar.. hehe. :3
    Ska vara vekn inatt också, jag har ett jättebra schema, alltså. c:
    Jag loggar in varannan natt så att jag får sömn emellanåt. :V
    Idag spelade jag sims 2. Jag lånade Anna sims 3 och nu är hon besatt. >:
    Jag gjorde en familj som hette Kaulitz. Jag är mamman och Bill pappan. ÖVERRASKNING. c:
    Men helt seriöst så vill jag faktiskt ha det så. Jag tror att det är många som vill det, HAHA. D:
    Våra barn heter Axel och... vad var det nu? Typ Audrina. Världens skummaste namn. Ehe. ):
    Axel finns påriktigt. :>>>>
    Jag tvingar honom att läsa min blogg. :c
    I alla fall så är han gay. Alltså i sims 2. Han ska dejta sin kusin, MOAHAHAAA. Nejmen, det kan man väl inte göra? o.o
    Har aldrig vågat testa, hahahaa. :cccc ♥
    Måste fixa en kille åt honom imorgon om jag inte drogar på sims 3 eller bakar cupcakes. (:
    Jag ska lägga in en bild på några som jag bakat, höh.
    Vi börjar från de första jag någonsin gjorde och avslutar med de senaste:
        

    Amandas cupcakes är de som är rosa bredvid de med kiwi.. (:

    Ska ännu hinna skriva några inlägg inatt, ses. :>

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback