oncontextmenu="return false"
  • Allmänt
  • Det är aldrig gott...

    ... att vara vegetarian. Idag åt vi lasagne med kött. Kunde jag äta det? Nej. För jag är vegetarian.
    Jag pillade bort allt kött istället, men lite slank nog ner. ;<
    Alltså, jag är hemskt sugen på att äta KÖTT. En stor, blodig biff eller nåt. Jag står inte uuuuut! D:
    Att vara vegetarian betyder inte att jag sitter och knaprar på en morot, jag äter bara inte kött. Okej, jag äter fisk. HEHE. :3
    Nåja, jag gillar inte alls att vara vegetarian, bu för det. Man blir så jävla sugen när folk runt en äter köttbullar och man själv äter bara potatis och någon skum köttfri sås... o.O
    Om Bill och Tom verkligen är vegetarianer så beundrar jag dem mycket.
    OBS. Jag är vegetarian helt frivilligt, jag tycker inte om att t.ex. grisar föds till att bli halshuggna och uppätna av människor. Det är fel.
    Jag äter inte heller på McDonalds - dels för att jag inte gillar det och för att de producerar för mycket skräp. Mer än 11 ton per vecka. ;c
    Belén goes green. D:



    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback