oncontextmenu="return false"
  • Allmänt
  • Bill - Inte bög

    Nu går det för långt. Bill Kaulitz, min idol. Jag fattar inte.
    Bill är inte bög. Jag fattar inte hur ni orkar gnälla om den saken, men han är inte det. Han är annorlunda, respektera det. Han är feminin, visst, det kan jag hålla med om. Men knappast bög.
    Alla TH-hatare säger det. Jag menar, ni fattar inte vad den här människan gör för människorna som älskar honom, eller hur?
    Ni ger honom aldrig en chans. Han och resten av bandet skriver låter som är betydelsesulla och vackra. De har alltid något budskap, och det vill Bill få resten av världen att veta.
    Han är unik. Tokio Hotel är ett unikt band.

    Jag vet att Bill sjunger på tyska och obegriplig engelska, men han försöker. Och när man förstår det han sjunger så blir det jättevackert. Om man jämför med Justin Bieber till exempel.
    Vad har hans låtar för budskap? Typ: Jag är femton år och jag går på party med en massa 26-åriga nudister...
    Det är vad jag kallar för skräpmusik.
    Nu har jag lagt in ett yt-klipp med svensk översättning, alla TH-hatare, ni borde ge det här en chans!

    Kommentarer
    Postat av: UMA

    yes.

    2010-06-15 @ 13:57:28
    URL: http://HTTP://UMAPUMA.BLOGG.SE
    Postat av: Amanda

    Bra skrivet :D

    2010-06-16 @ 11:17:17
    URL: http://mandwiz.blogg.se/
    Postat av: DANIELA

    Det är ju absolut sant det du säger med att Bill är feminim. Men saken är ju den att feminim är ju inte detsamma som bög. Ingen verkar förstå det. Folk tycker han är äcklig för att han sminkar sig och klär sig på ett speciellt sätt. Men han är fan inte bög för det.



    Alla får ordet bög att låta så jävla negativt. Så egentligen borde man inte reagera så starkt när folk som inte vet ett jävla piss om hans läggning kallar honom bög. Vi vet. Han vet. Dom tror! Det är helt menigslöst att bry sig om allt snack. Bill är den vackraste som finns, hurvida han är bög eller inte. Det är obetydligt. Men han säger ju att han faktiskt inte är det så det är sånt man måste respektera då. Den kan man ju disskutera ifall det är så att han inte vågar komma hur ut garderoben eller så... (Men det är bara töntigt). Bög eller inte, han är fan lika underbar för det :D



    Haha jäklar, nu låter jag som jag gjorde när jag var typ 13 och helt jävla galen.

    2010-06-16 @ 12:15:01
    URL: http://danies.blogg.se/
    Postat av: BillBacill

    DANIELA: Det heter komma ut ur SKÅPET och jag tror Bill behöver göra det.

    Och Belén, om du blir sur när människor dissar Tokio Hotel, då har du nog ingen rätt att själv dissa t.ex. Justin Bieber...

    2010-06-18 @ 14:46:21

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback